کیانکیان، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

کیان جونی

لباس کوچولو

1390/10/26 0:00
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

کیان شیطون ما از اونجایی که دوست داره لباس جدید تنش کنه یکدفعه متوجه شدم تمام لباسهایی که دایی امیدش از مسافرتی که رفته بود براش سوغاتی آورده بودو از توی کمدش بیرون ریخته و به من گفت که تنش کنم اونم لباسهایی که اندازش نبود و برای نی نی بودو منم از روی اجبار تنش کردم اصرار داشت روی هم روی هم تن کنه خلاصه من تنش کردم و بهش پیشنهاد دادم بره جلوی آینه و خودشو ببینه استقبال کرد و دوید جلوی آینه منم دوربین و برداشتم وازش خواستم قشنگ بایسته تا عکس بگیرم.ای شیطون بلای مامان و بابا www.smilehaa.org.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
26 دی 90 15:42
ای جونمممممممممممممم خیلی خیلی بامززه شده دوست بگیرمت بخورمت کیان جون
مامان ماهان
8 بهمن 90 14:41
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)!"
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد