کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

کیان جونی

قایم موشک از نوع کیان

1391/1/22 19:08
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

شب وقتی با بابا علی نشسته بودیم و صحبت می کردیم کیان بابا علی رو صدا کرد که بیا بابا هم گفت جانم چشم اومدم و بلافاصله رفت که ببینه چکارش داره فینگیل من فکر کردم احتمالا می خواد بگه بیا با هم بازی کنیم . شنیدم که علی با تعجب می گه کیان بابا کجایی منم ترسیدم سریع رفتم توی اتاقش!؟ صداش کردم دیدم جواب می ده بله یکبار دیگه صداش زدم و دقت کردم ببینم صداش از کجا می آد ؟؟! بله شیطون بلا رفته بود توی جا کفشی کمدش... من و علی داشتیم از ترس می مردیم در و خودش باز کرد و گفت دنبالم بگرد بابا علی. کلی خندیدیم و شد برای من و علی خاطره ای دیگه از شیرین کاریهاش. منم مرحله به مرحله که توی کمدش بود و زمانی که علی مثلا دنبالش می گشت و ازش عکس گرفتم.

 

 

 

در 2 تا عکس زیر صداش کردم که به من نگاه کن تا بابا علی پیدات نکرده ازت عکس قشنگ بگیرم و ایشون هم با کمال میل قبول کردند و گفتند زود بنداز...

 

شکلک های محدثه

شکلک های محدثه

اینجا هم تا بابا علی بیاد درو با اجازش باز کردم ازش عکس گرفتم.

شکلک های محدثه

بابا علی پیداش کرد و کیان هم تاکید داشت که دوباره در و ببند و 10 20 30 40  کن.

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
29 فروردین 91 16:16
ای شیطون بلا ببین کجا رفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد