کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

کیان جونی

نظرات (16)

مامان یسنا
6 اردیبهشت 91 0:49
تولدت مبارک
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 1:09
عزیزم تولدت مبارک انشاالله حضرت فاطمه (س ) خودش نگهدارت باشه عزیزم 120 ساله شی
مامان علي خوشتيپ
6 اردیبهشت 91 10:52
تولدت مبارك عزيزم.الهي 120 ساله شي
مامان ماهان
7 اردیبهشت 91 18:13
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررررررک مبارک مبارک تولدت مباررررررررررررک بیا شمعها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی
مادر سامان
8 اردیبهشت 91 8:27
عزیزم سامان هم خدا را شکر مثل خودت دو ساله شد تولدتون مبارک.
مامان محمدکیان
9 اردیبهشت 91 20:13
سلام گل پسر ، سلام مامانی مهربونش
تولدت مبارک اقا پسر . تولدش مبارک مامانی جونش
ایشالا صد ساله شی ، نه 120 ساله شی، نه 120 سال کمه. همیشه زنده باشی.
بوووووووووووووووس



ممنون از محبت دوستان.امیدوارم همیشه شاد و سالم باشید.
مامان آنیسا
13 اردیبهشت 91 13:08
گل پسملی تولدت مبارک
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:07
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون آنیتا.
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:07
تولدت هم مبارک باشه عزیز دلم. هزارسالگی ات ان شالله...
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:08
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون کیان.
رایکا(پوسترساز)
31 خرداد 91 18:43
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست ...
مامان ماهان
7 تیر 91 8:28
سلام مامانی کجایین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 22:00
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
مامان آروین
4 اردیبهشت 92 21:23
تـــــــــولـــــــــدت مبــــــــــــارک عـــــزیـــــزم
مامانی درسا
6 اردیبهشت 92 2:28
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که دستان پر مهر خداوند نگهدارت باشه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 اردیبهشت 92 12:07
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد