کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

کیان جونی

آب هویج

1390/4/7 3:29
544 بازدید
اشتراک گذاری

9 ماهگی

آقا کیان ما در 9 ماهگی برای اولین بار ما بهشون آب هویج دادیم  داخل لیوان های آب جو خوری وهمانجور که می بینید و مشخصه سرو وضع خودشون به چه صورتی درآوردند.

9 ماهگی

حالا هم توی این عکس کاملا مشخصه که از خوردن آب هویج به هیجان آمده و ذوق کرده البته وقتی دوربین و توی دستای من دیدش بیشتر ذوق ذدگیشو نشون داد.

9 ماهگی

و در آخر که کاملا سیر شد  به دوربین خندید البته به حرف بابا علی گوش کردو خنده از ته دل کرد تا ازش عکس یادگاری بگیریم فدای تو.kiss.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شکوفه گیلاس
8 تیر 90 23:30
سلام.واقعاً چشمای نازی داره این گل پسر و ممنون که به من سر زدین امیدوارم کیان منم چن تا دندون قشنگ مثل کیان شما در بیاره اخه خیای وقته مارو منتظر گذاشته .امیدوارم کیان شما رو به ارزوهاتون برسونه.موفق باشید
مامان ماهان
9 تیر 90 1:30
ای جونم نوش جونت عزیزم
مامان کیان و کارین
20 تیر 90 10:26
ای جان کیان جونی تو چقدر نانازی چقدر خوردنی بوووووووووووووس مامانش من هم لینکتون کردم . خوشحالم که با شما و پسر دوست داشتنی ات اشنا شدم . روی ماهش رو ببوس
مامانه کیان
22 تیر 90 20:31
قربون شما برم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد