کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

کیان جونی

دومین سالگرد ازدواج

1390/4/12 3:14
414 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                 

                                               

امروز ١٢ تیر سالگرد ازدواج مامان الهام و بابا علی خیلی خوشحالم .شب با پسرم می ریم بیرون حتما از شیطنتهای کیان عکس می ذارم. عمر هامون چه زود می گذره ! کیان بزرگ می شه و من و بابا علی پیر اینم قسمتی از خلقته. الان ساعت ٣:٥٣ صبح یکشنبه است از فرصت استفاده کردم برای نوشتن آخه کیان شبها زیاد بیدار می شه کلا تنظیم خواب منو بهم زده اینقدر کمبود خواب دارم که نمی دونم چطوری جبران می شه ؟

niniweblog.com

 

                                    

 

 و بالاخره شب که با بابا علی رفتیم که جشن کوچیکه ٣ نفری داشته باشیم کیان جونمون خیلی پسر خوبی بود و کاملا حرف ما رو گوش می داد فقط شام خیلی نخورد وهمش حواسش به آبنمایی بود که توی باغ گیلاس بود ازش چند تا عکس گرفتیم که مشخصه همه چیز خلاصه خیلی شب قشنگی برای ٣تایی مون بود.

14 ماهگی

      

با دهنش صدا در می آره جیگر مامان

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
12 تیر 90 10:57


ممنونم عزیزم.ماهان جونو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان مهسا
13 تیر 90 14:11
سلام. مبارک باشه. به سلامتی... جای قشنگی رفتین. ما هم خاطرات زیادی رو اونجا داریم. موفق باشین. چه کوچولوی نازی. با اجازه منم لینکتون کردم.


سلام.ممنون از لطفلتون.
مامان و بابای محمد
22 تیر 90 22:46
سلام، دومین سالگرد ازدواج از مامانی و باباییت رو از طرف خودم و مامان و بابام تبریک می گم و امیدوارم که همیشه و همه جا کنارهم زندگی شادی رو داشته باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد