کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

کیان جونی

مسافرت(آبگرم لاریجان)

1390/5/11 23:24
1,759 بازدید
اشتراک گذاری

 

   

 

ما همراه خانواده عمه مژگان عصر جمعه ٧ مرداد ماه برای اولین بار به رینه از توابع آمل برای استفاده از آبگرم لاریجان مسافرت کردیم آقا کیان ما حالی می کرد که نگو مخصوصا وقتی عمه مژگانش هم که باشه دیگه هیچی آخه هر چی دستور بده عمه اجرا می کنه خلاصه که همدیگرو خیلی دوست دارندشب رو اونجا موندیم و شنبه عصر به طرف تهران حرکت کردیم خیلی خوش گذشت و منم از فرصت ها استفاده می کردم و از کیانم عکس می گرفتم و چند تایی رو هم به یادگار در وبلاگش می ذارم.

 

 

                                                          

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها   

در عکسهای بالا کیان خوابش می آد و از اونجایی که نمی خواد از بازی با عمه دست برداره توی بالکن اتاق نشسته و لم داده به دیوار.

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها   

اینجا کیان داره از فلاکس آب می ریزه . البته سعی می کنه که آب بریزه اما از اونجایی که می دونیم ایشون خیلی شیطون بلا هستند فلاکس رو آف کردیم در عکس پایین هم مشاهده می کنید که با صدا کردنش هم دست از تلاش بر نمی داره. این عکسها رو شنبه که برگشته بودیم تهران توی پارک آسف نزدیک منزلمون انداختیم.

 

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها

اینجا هم عکسهای زیبا از روستای لاریجان.

 

.•* زیبــا ســاز بــرای مـــا *•. www.zibasaz4us.blogsky.com جدا کننده ها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مادر سامان
11 مرداد 90 20:41
سفرت خوش عزیزم .مامان جون می خواستم بدونم غذا چی می دی به گل پسرت ؟آخه سامانی زیاد اهل خوردن نیست . اگه براتون زحمتی نیست برام بنویسید.


سلام .کیان هم زیاد اهل خوردن نیست اما می خوره البته اگه سیر سیر هم باشه ممه رو حتما باید بخوره.خدمت شما عرض کنم هر چی خودمون بخوریم به کیان هم می دم باقالی پلو با ماهیچه (آبشو )ماکارانی کباب تابه ای... دوست داره.بیسکویت و پسته و کیک و بستنی از این جور چیزها هم بهش تفریحی می دم که بخوره.ناگفته نمونه بعضی روزا اصلا غذا نمی خوره فقط نون سنگگ می خوره و ممه.امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.
مامان ماهان
13 مرداد 90 9:24
خوشحالم که بهتون خوش گذشته الهی همیشه خوووووووووش باشی
مادر سامان
13 مرداد 90 15:47
ممنونم مامانی عالی بود .اگه ممکنه باقالی بهش نده چون در بعضی از بچه ها ایجاد حساسیت می کنه و باعث کم خونی می شه بخصوص باقالی خام.


چشم.بهش باقالی رو نمی دادم می دونستم که ایجاد حساسیت می کنه.
مادر سامان
14 مرداد 90 20:28
سلام مامانی کیان جونی حالش خوبه با عرض پوزش .ممکنه بفرمایید که الان کیان جون قدش چند سانتی متره.آخه سامانی من زود به دنیا اومد می خوام خیالم راحت بشه که مثل هم سن هاشه.
مامان آروین
25 مرداد 90 17:25
سلام همیشه به گردش و مسافرت ایشالا در کنار هم شاد و تندرست باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد