کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

کیان جونی

دردودل مامان

1390/5/20 2:58
409 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید پسرم که نتونستم چند روزی برات چیزی بنویسم راستش خیلی گرفتار بودم و همینطور دل ودماغ نداشتم Shukhi.Com یعنی یه جورایی خسته بودم اما اگه خدا بخواد و دور و بریها بذارن بهترم Shukhi.Com. توی این هفت هشت روز خیلی بلا شدی دیگه نمی شه ازت ١ ثانیه هم غافل شد در عرض یک چشم همزدنی آشپزخانه رو می ریزی بهم کابینت ها رو خالی می کنی شکر خدا به کابینت هایی که ظروف شکستنی دارن نزدیک نمی شی چون چندین بار بهت گفتم که دست نزنی اگر دست بزنی دستاتو اوف می کنی و گریه می کنیShukhi.Com .دیگه برات بگم که هنوز خوابهای شبات خوب نشده و یکسره نمی خوابی ٤و ٥ دفعه بیدار می شی و می گی مامان ممه امیدوارم از ٢ سالگی به بعد دیگه شبها خوب بخوابی و بذاری من خواب آرامی داشته باشمShukhi.com.دیروز صبح خیلی با هم بازی کردیم منم از فرصت استفاده کردم وقتی که داشتیم دالی بازی می کردیم ازت عکس گرفتم می ذارم توی وبلاگت که همیشه داسته باشی شون فدات بشمShukhi.Com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه: مامان مسیح
20 مرداد 90 4:27
سلام به کیان جون و مامان خوبش....
خوبین ؟
الهی بگردم واسه این جیگر...
خدا حفظش کنه


سلام.سمیه جون.ممنون از لطفت.برای شما رو هم خدا نگه دارش باشه.
ني ني شكلك
21 مرداد 90 18:54
سلام من شما را لينك كردم ولي خودمو جزو لينك هاي شما نمي بينم .شما هم مرا لينك كنيد. با تشكر
مامان ماهان
30 مرداد 90 1:30
خدا حفظش کنه عزیزم خیلی نازززززززززززززززه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد