کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

کیان جونی

بابا علی و کیان

1390/3/31 20:10
405 بازدید
اشتراک گذاری

                     

                                                       

بالاخره یه روزی رسید که مامان الهام مجبور شد پسرش و با باباش تنها بذاره آخه پدر بزرگ من در تاریخ ٣شنبه ٣١ خرداد فوت کردند و باید من برای مراسم می رفتم از اونجایی که هوا بشدت گرم بود نمی شد کیان و ببریم با بابا علی تصمیم گرفتیم که من برم اما همش دلم پهلوی کیان بود نمی دونستم پسرم بدون ممه می تونه تا ساعت ٣و٤ بعداظهر تحمل کنه؟ بله کیان من با بابا علی تنها موند و اصلا بابا شو اذیت نکرد و منم بلافاصله بعد از مراسم با دایی امید برگشتیم تهران ساعت ٣:١٥ بعداظهر و وقتی کیان من و دید کلی ممه خورد و ٢ ساعت تمام خوابید.

 

                                                            

 

 

 

    

                                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مدرسه مامان ها
1 تیر 90 20:13
سلام مامان مهربون خدا پدربزرگتون رو بیامرزه و کیان کوچولو رو براتون نگه داره . زیر سایه ی پدر و مادر و عنایات حضرت حق به سلامتی بزرگ بشه
مامانه کیان
1 تیر 90 22:10
سلام.ممنون عزیزم من با اجازتون وبلاگتونو به لینک دوستان کیان اضافه کردم. سایت پر محتوایی دارین.
zizili
3 تیر 90 0:11
salam kian googooli magooli chetori baba
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد