کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 7 روز سن داره

کیان جونی

کارهای خطرناک

1390/5/26 22:25
628 بازدید
اشتراک گذاری

کیان جونی مامان کارای جدید و خطرناک این روزا زیاد انجام می ده و من و غافلگیر میکنه. گاهی نمی دونم بخندم یا گریه کنم. دی یه لحظه متوجه شدم کیان داره کار خطرناک انجام می ده در حالی که توی حال خودش بود ازش چندین عکس قشنگ گرفتم.

تازه تشریف بردن بالا و دان پایین و نگاه می کنن که چه خبر هست و چطوری از اونجا سر در آوردند.

 

 

اینجا هم جیگر مامان دارن می چرخانن و به عبارتی سرگرم بازی کردن هستش و اصلا به من توجهی نداره.

 

فکر نکنم لازم به تفسیر عکس زیر باشه.فقط می تونم سکوت کنم!

 

اینجا هم بالاخره کیان تصمیم می گیره که بیاد پایین .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرتین خان
26 مرداد 90 23:33
سلام مامانی
به به چه گل پسری داری عزیزم
خدا حفظش کنه
آرتین من هم از این کارهای خطرناک میکنه اما اون پیچ گوشتی ای که داره میکنه تو پریز واقعا اعجاب انگیزه!!!
راستی عزیزم یه سوال داشتم
کیان جون چند کیلوهه؟ قطره آهن خوب میخوره؟[hr

سلام عزیزم.ممنونم از لطفتون.آرتین شما هم برای خودش آقایی خدا براتون نگهش داره.خدمتت عرض کنم 11 کیلو و هوسی غذا می خوره آخه امیدش به ممه هستش.پسر شما چطور؟کیان قطره آهن و بد می خوره.

آرتین خان
29 مرداد 90 14:09
عزیزم منم شما رو لینک کردم آخ آخ گفتی مامان آرتین هم یاد گرفته در همه کمدها و کشوها رو باز میکنه و میره میشینه توشون!! آرتین من 10 کیلو هست و آهن رو هم بد میخوره غذا هم که اصلا نمیخوره !!!
مامان شادن
29 مرداد 90 14:35
الهی بگردم چه نازه این کیان جون من مرسی که به منم سر زدی و ادم کردی
sara
29 مرداد 90 17:01
salam azizam che pesare naziiiiiii dari mashalaaaaaaaa
man linket mikonam chon pesaret kheyli nazae hamchenin khodetoon


مامان ماهان
30 مرداد 90 1:33
اون بالا رفتی چیکار عزیزم خاله تو کتاب چی نوشته بود ؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد