کیانکیان، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

کیان جونی

کیان به مدرسه می رود!

1390/5/29 20:34
480 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز کیان به من گیر داد که کیف زنبور عسل و از روی دستگیره کمدش بهش بدم آخه کیان از عروسک یا چیزای پشمالو خوشش نمی یاد از همون اول اما نمی دونم چرا خواست؟ منم بهش دادم و براش توضیح دادم که چیه و چه استفادهای می شه ازش کرد و بندشو هم دید منم انداختم روی دوشش و بهش گفتم بریم مدرسه   کیان هم گفت بریم و بدو رفت دم در خونه که منم برم .منم بلافاصله دوربین و برداشتم و رفتم سراغش راستش خیلی بامزه شده بود و منم از خنده مرده بودم ازش عکس و فیلم برداری کردم و بهش گفتم باید صبر کنیم تا روز اول مدرسه اونوقت بابا علی هم باهامون می آد خلاصه پسرم راضی شد بعد از کمی گشت زدن با کیف روی دوش توی خونه کیف و در آورد و همه چیز یادش رفت. اینم عکساش به یادگار.

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرتین خان
29 مرداد 90 22:07
چه جیگری شده کیان جون به به از الان چه کیف کولی ای داره خوشگل خان
مامان ماهان
30 مرداد 90 1:35
به به چه کیف خوشگلی داری دست مامانی درد نکنه که عکسای خوشگل ازت گذاشته راستی ما آپییییییییییییییییم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کیان جونی می باشد